Αλλάζουν τα πρόστιμα Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

18 Ιαν. 2017.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017
στο τέλος του άρθρου

Θέμα ημερών είναι η υπογραφή Κοινής Υπουργικής Απόφασης με το υπουργείο Μεταφορών για τη μείωση των προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, κατά 50%, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του στην Εφημερίδα των Συντακτών ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας.

Όπως είπε, από τη μείωση, εξαιρούνται τα πρόστιμα που επιβάλλονται σε όσους παραβιάζουν τον κόκκινο σηματοδότη και σε όσους ξεπερνούν το όριο κατανάλωσης αλκοόλ.

Η πρόταση Τόσκα ήδη βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας με το Υπουργείο Μεταφορών και τον υπουργό κ. Σπίρτζη και σύντομα θα υπογραφεί η κοινή υπουργική απόφαση για την εφαρμογή της. Η απόφαση για μείωση των προστίμων του Κ.Ο.Κ. γίνεται κατά τον κ. Τόσκα λόγω της οικονομικής κρίσης και οι παραβάτες δυσκολεύονται να τα πληρώσουν.

Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι μια τέτοια απόφαση είναι απαράδεκτη, γιατί θα δημιουργήσει κλίμα αδιαφορίας σε πολλούς οδηγούς για την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. αφού με τη νέα ρύθμιση τα πρόστιμα θα έχουν μικρό κόστος στη τσέπη τους.

Για παράδειγμα σήμερα το πρόστιμο για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση κοστίζει 100 ευρώ και αν πληρωθεί μέσα σε 10 ημέρες κοστίζει 50 ευρώ. Τώρα με τη νέα μείωση κατά 50% ο παραβάτης θα πληρώνει μόνο 25 ευρώ!

Ενδεικτικά παραδείγματα:

Μη Χρήση Ζώνης ασφαλείας – επιβάτη – οδηγού 300 ευρώ
Οδήγηση χωρίς κράνος 300 ευρώ
Νέα ρύθμιση 150 ευρώ
Έγκαιρη πληρωμή 75 ευρώ
Η παραβίαση STOP υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας τιμωρείται με 700 ευρώ, όπως και
το αντικανονικό προσπέρασμα ή
η μη χρήση φλας κατά το προσπέρασμα,

Παραβάσεις που μπορεί να στοιχίσουν ανθρώπινες ζωές, μπορούν να μειωθούν στα 175 ευρώ, αν πληρωθούν μέσα στο προβλεπόμενο χρόνο. Παραδείγματα

Παραβίαση STOP 700 Ευρώ
Αντικανονικό προσπέρασμα, μη χρήση φλας 700 ευρώ
Με τη νέα ρύθμιση 175 ευρώ

ΠΗΓΗ:drive.gr, crashonline.gr κ.α.


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017

Μετά το πρόσφατο δυστύχημα στην Ε.Ο. Αθηνών - Θεσσ/νίκης, η Κυβέρνηση αποφάσισε τα πρόστιμα του Κ.Ο.Κ. να συνδεθούν με το εισόδημα.

Πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ θα είναι αφορμή να συνετισθεί ένας μισθωτός σήμερα ενώ δεν σημα΄νει κάτι για ένα είσόδημα 1.000 ευρώ τον μήνα, είναι το σκεπτικό.

Άρα, ούτε Οδική Παιδεία στα σχολεία, ούτε εφαρμογή του Νόμου ακέραια σε απαίτηση να τηρούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις των εργολάβων δρόμων και οδών, ούτε ασφαλείς διαβάσεις, ούτε αποτελεσματική επιτήρηση των οδών με ηλεκτρονικά μέσα, ούτε τοκράτος να αναλάβει τις ευθύνες του που ως τώρα κοστίζουν ζωές. Και τα ΚΤΕΟ σε ιδιώτες για να πέφτει το μπακτσίσι που θα περάσει το ακατάλληλο αυτοκίνητο.

Διαπιστώνεται  για άλλη μια φορά ότι η Ελληνική Κυβέρνση, λες και το έχει παράδοση, βλέπει τον οδηγό και το θύμα τροχαίου μόνον ως πηγή εισοδήματος για το κράτος.

ΝΤΡΟΠΗ!

Κι αν η Κυβέρνηση πράγματι περίμενε το πρόσφατο ατύχημα για να γίνει Δίκαια στο θέμα, τότε σκυλεύεται νεκρούς.

ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΝΤΡΟΠΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν την υποβολή σχολίου ή και άρθρου προς δημοσίευση, ας είναι υπ’ όψη τα εξής, παρακαλώ.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση σε «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) ή με κεφαλαία γράμματα, ή άσχετα με το θέμα, ή που περιλαμβάνουν ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητο λόγο, προσβλητικό χαρακτηρισμό, υποτιμητικές προσφωνήσεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες, δεν δημοσιεύονται. Διότι δεν συνάδουν με τον πολιτισμό του Ιστότοπου.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση περιλαμβάνουν έγκυρο ε-μαιλ, ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολιαστή ή αρθρογράφου ώστε να αποτελεί υπεύθυνο λόγο. Το ε-μαιλ αυτό δεν θα δημοσιεύεται.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται, δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν. Ο Ιστότοπος λειτουργεί σε εθελοντική βάση, όχι επαγγελματική. Δεν απολαμβάνει υλικού κέρδους.