Παγκόσμια Τράπεζα. Και δωρεάν προσφορά : Επιδόρπιο πικρό περιχυμένο με Παρηγόρια μοχθηρή.

18 Απριλίου, 2017

Η Παγκόσμια Τράπεζα δεν δίνει στην Ελλάδα άλλο δάνειο. Δίνει συμβουλές. Την πληρώνουμε κάθε χρόνο για να δίνει συμβουλές. Έδωσε ήδη στην Ελλάδα δάνειο για να πουληθούνε τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

Διευκρινίζει ο Άργος εδώ, για όσους δεν κατάλαβαν. Διότι η Ελληνική κυβέρνηση συμφώνησε να πληρώσει για να αγοράσουν οι αγοραστές. Λογικό δεν είναι; Δεν πληρώνει ο αγοραστής τον πωλητή, αλλά ο πωλητής πληρώνει τον αγοραστή. Και ρωτάει ο Άργος, τι δεν καταλαβαίνεις, ωρέ κα-τα-κα-ημένε Καραμήτρο;

Η Ελλάδα πληρώνει την Παγκόσμια Τράπεζα από το 2012 για συμβουλές σε ζητήματα όπως η αντιμετώπιση της ανεργίας των νέων, η διαχείριση των δημόσιων λογαριασμών και η ανταγωνιστικότητα της χώρας, σημειώνει η Telegraph.

Η Ελλάδα προσέγγισε την Παγκόσμια Τράπεζα, για δάνειο 3 δισ. ευρώ τον προηγούμενο μήνα, για τη χρηματοδότηση πολιτικών που θα μειώσουν την ανεργία, σημειώνει η Telegraph.

Όμως, ο Τζιμ Γιονγκ Κιμ επέμεινε, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα ότι «δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση», για το αν θα τεθεί η πρόταση στο διοικητικό συμβούλιο της Παγκόσμιας Τράπεζας, κάτι που, όπως σχολίασε, θα προκαλούσε μία «πολύ ζωηρή συζήτηση» ανάμεσα στα μέλη.

Μιλώντας στο Λονδίνο, ο Τζιμ Γιονγκ Κιμ άφησε να εννοηθεί ότι είναι πρόωρη η εμπλοκή της Παγκόσμιας Τράπεζας σε ένα μεγαλύτερο οικονομικό πακέτο. Οι όποιες επίσημες συζητήσεις για δάνειο προς την Ελλάδα είναι απίθανο να γίνουν προτού η Αθήνα εξασφαλίσει χρήματα από τους Ευρωπαίους δανειστές της, για να αποφύγει μία καλοκαιρινή χρεοκοπία, συνεχίζει η βρετανική εφημερίδα.

«Ένα δάνειο της Παγκόσμιας Τράπεζας θα αποτελούσε ένα εντελώς διαφορετικό βήμα για εμάς και θα απαιτούσε τη στήριξη των μελών του συμβουλίου, ανάμεσά τους οι ΗΠΑ και η Βρετανία, αλλά και φτωχότερες αναπτυσσόμενες χώρες, όπως η Ζιμπάμπουε», είπε ο Τζιμ Γιονγκ Κιμ.

Ο ίδιος τόνισε ότι η Παγκόσμια Τράπεζα θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Αθήνα σε μία πλειάδα προγραμμάτων που είναι σε εξέλιξη. Η
Telegraph αναφέρει ότι το μερίδιο της Τράπεζας σε ένα πιθανό δάνειο προς την Ελλάδα θα είναι μικρότερο του 1 δισ. ευρώ.

«Σε ό,τι αφορά την παροχή δανείων, δεν έχει ληφθεί απόφαση ακόμη. Αν επρόκειτο να το κάνουμε αυτό, θα ήταν μία απόφαση που θα λαμβανόταν από ολόκληρο το συμβούλιό μας. Αυτό θα ήταν ένα εντελώς διαφορετικό βήμα για εμάς. Και θα ήταν, υποπτεύομαι, μία πολύ ζωηρή συζήτηση στο συμβούλιό μας», δήλωσε, ενώ πρόσθεσε ότι ο Αλέξης Τσίπρας έχει βρει πολύ χρήσιμες τις συμβουλές της Παγκόσμιας Τράπεζας.


Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει ήδη χορηγήσει χρήματα στην Ελλάδα μέσω του
IFC, σημειώνει η Telegraph, καθώς «εντάχθηκε σε κοινοπραξία δανειστών που θα παρέχουν στη χώρα δάνειο 154 εκατ. ευρώ που θα αποπληρωθούν σε 18 χρόνια για την αναβάθμιση 14 ελληνικών αεροδρομίων».

Η Ελλάδα χρεώθηκε 154 εκατ. ευρώ για να τα δώσει στην Fraport. Στην περίπτωση της Ελλάδας, η Τράπεζα συμμετείχε στη δανειοδότηση της επένδυσης στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Πρόκειται για δύο δάνεια ωρίμανσης 18 ετών στη γερμανική Fraport, για τον εκσυγχρονισμό και τη λειτουργία των προσφάτως ιδιωτικοποιημένων υποδομών. Το πρώτο δάνειο, ύψους 92 εκατ. ευρώ, αφορά τις εγκαταστάσεις και υπηρεσίες των αεροδρομίων σε Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Άκτιο και Καβάλα. Το δεύτερο δάνειο, ύψους 62 εκατ. ευρώ, αφορά τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των αεροδρομίων σε Ρόδο, Κω, Σάμο, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη και Σκιάθο.

Συνοπτικά, δάνειο δεν σκοπεύει να δώσει η Παγκόσμια Τράπεζα στην Ελλάδα αφού θα έχει εξασφαλίσει τα ανταλλάγματα της ως Τράπεζα από ό,τι έχει μείνει για πούλημα μετά το τέλος του τρέχοντος προγράμματος δανεισμού της Ελλάδας από το ΔΝΤ και την Ευρώπη, δηλαδή την Γερμανία.

Ορίστε και το αποκαλυπτικό επιδόρπιο από τον πανάθλιο Άργο. Πικρό βέβαια.

Α! Και μια παρηγόρια – πολύ μοχθηρή ασφαλώς.

Ένας όρος παραχώρησης των αεροδρομίων μας στην Φράπορτ, η οποία είναι εταιρεία γερμανικών συμφερόντων – έχει σημασία και για το παρακάτω, είναι ότι εάν η Ελλάδα ζητήσει τα αεροδρόμια (έστω και για στρατιωτική χρήση σε περίπτωση ανάγκης άμυνας της χώρας) , θα είναι υποχρεωμένη να αποζημιώσει την Φράπορτ με τεράστια ποσά.

Ένας άλλος όρος είναι ότι η Φράπορτ θα έχει δικαίωμα αύξησης του εισιτηρίου, αναφέροντας ως ελάχιστη αύξηση τα 10 ευρώ ανά άτομο. Στην πραγματικότητα τα 10 ευρώ ανά άτομο θα είναι αρχικά, για να κλιμακωθούν σύντομα ώστε, αφού γίνουν ακριβότερα από εκείνα των Γερμανικών αερογραμμών, να αναγκάσουν το κοινό να πάψει να χρησιμοποιεί τα περιφερειακά αεροδρόμια με τις όλες τις εταιρείες πλην των Γερμανικών. Είναι αθέμιτη τακτική αλλά να σηκώσει το  χέρι εκείνος  που θα πάει την Γερμανία στα δικαστήρια. Να βλέπω χέρια! Έλα!

Να παρηγορηθείτε, ωστόσο. Το ξέρατε ότι ως υπερήφανοι Έλληνες, για την παραχώρηση του αεροδρομίου Ελευθέριος Βενιζέλος στην πάλι Γερμανικών συμφερόντων Χόκτιφ, είχε συμφωνηθεί η απαλλαγή από καταβολή φόρων όπως ο ΦΠΑ για την εταιρεία στο Ελληνικό κράτος ; Αλλιώς, πώς και δεν έχει κινηθεί το Ελληνικό κράτος κατά της εταιρείας; Παρατηρήσατε μήπως πόσα Μέσα έχουν δήθεν αγανακτήσει για το ότι η Χόκτιφ δεν πληρώνει ΦΠΑ ; Είναι γιατί αυτά τα Μέσα Ενημέρωσης δεν ήξεραν τι  έγραφαν τα συμβόλαια, βλέπετε… ννναι!

Με πληροφορίες από The Telegraph, thesecretrealtruth.blogspot.com κ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν την υποβολή σχολίου ή και άρθρου προς δημοσίευση, ας είναι υπ’ όψη τα εξής, παρακαλώ.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση σε «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) ή με κεφαλαία γράμματα, ή άσχετα με το θέμα, ή που περιλαμβάνουν ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητο λόγο, προσβλητικό χαρακτηρισμό, υποτιμητικές προσφωνήσεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες, δεν δημοσιεύονται. Διότι δεν συνάδουν με τον πολιτισμό του Ιστότοπου.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση περιλαμβάνουν έγκυρο ε-μαιλ, ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολιαστή ή αρθρογράφου ώστε να αποτελεί υπεύθυνο λόγο. Το ε-μαιλ αυτό δεν θα δημοσιεύεται.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται, δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν. Ο Ιστότοπος λειτουργεί σε εθελοντική βάση, όχι επαγγελματική. Δεν απολαμβάνει υλικού κέρδους.