Βορά.

22 Μαΐου, 2017.

Μια αξιοπρόσεκτη εξέλιξη που έχει σημασία αποκαλυπτική είναι η ακόλουθη.

Με τι ασχολείται η Ευρώπη τα τελευταία 35 χρόνια;

Με την πολιτική ως εργαλείο για μια οικονομική ολοκλήρωση που θα γεννήσει μια νέα οντότητα στον κόσμο, μια νέα Υπερδύναμη. Καλά δεν τα έχει πάει ως τώρα; Κουρέλι υπό διαμελισμό ήδη (χώρες δύο ταχυτήτων να λειτουργούν χρόνια τώρα, πριν την απόφαση της Ρώμης εφέτος), με μία από τις τρεις ατμομηχανές να έχει αποκοπεί (το Ηνωμένο βασίλειο) και την δεύτερη ατμομηχανή, την Γαλλία να έχει καταντήσει το καρβουνιάρικο της πρώτης η οποία γιγαντώνεται πέρα από κάθε προσδοκία. Σε βάρος των υπολοίπων, όπως φαίνεται σε όλους τους οργανισμούς.

Το πλεόνασμα του Βορρά, λέγε με Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Δανία, Λουξεμβούργο, άντε και Γαλλία χαριστικά, είναι το  έλλειμμα του Νότου και των υπόλοιπων δούλων τριγύρω στον Βορρά.

(Βορρά με δύο «ρ» γιατί με ένα, βορά είναι το θήραμα που κατατρώγεται, και  με το συμπάθιο για την επιλογή γραφής. Βορά έγινε μια αντιλόπη όταν θηλάζουσα λέαινα βρέθηκε στον δρόμο της λιμασμένη.)

Με τι δεν ασχολείται η Ευρώπη τα τελευταία 35 χρόνια;

Με την τεχνολογική εξέλιξη, λέγε με εξέλιξη στην πολεμική βιομηχανία. Μικρά όπλα, τακτικά όπλα μόνο και πυρομαχικά να τροφοδοτεί με επτά πρόσωπα εμπόρων όπλων την Μέση Ανατολή κι όπου πιο βόρεια χρειάζεται. Άλλωστε, είναι κάποια δισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο που επενδύει, επαναλαμβάνω επενδύει σε ναζιστικές οργανώσεις ανά την Ευρώπη – όπως την προεκλογική εκστρατεία του δημόσια δηλωμένου ναζιστή Πέτρο Ποροσένκο, σημερινού επιβεβλημένου προέδρου της Ουκρανίας.

(Ο όρος «επιβεβλημένος» είναι σύμφωνα με σχετική επίσημη κατονομασία από την Διεθνή Κοινότητα και την Ιστορία.)

Έχασε το τραίνο της εξέλιξης στην πολεμική αεροπορία μετά το Γιουροφάϊτερ, καθαρόαιμο μαχητικό υπεροχής πεδίου και για ανάσχεση. Στο μεταξύ, το Τορνάντο ήταν ήδη σε υπηρεσία και ως βομβαρδιστικό-μαχητικό με δυνατότητες ανάσχεσης, αλλά και με έκδοση αεροσκάφους ηλεκτρονικού πολέμου, αεροπλάνο πτερύγων μεταβλητής γεωμετρίας (διπλώνουν προς τα πίσω για μεγάλες ταχύτητες).

Τεχνολογίας αορατότητας, Στελθ, αεροσκάφος η Ευρώπη δεν έχει παράξει. Με τις υπόλοιπες σύγχρονες προκλήσεις της τεχνολογίας να μένουν αναπάντητες, με το Ρωσσικό Τ-50 να μπαίνει σε υπηρεσία από το 2023-2025 και τις υπάρχουσες εξελιγμένες εκδόσεις των SU-30 και Su-35 να κυκλοφορούν ήδη, το Τουρκικό ΤFX να μπαίνει σε υπηρεσία το 2025 – δεν το βλέπω, το Αμερικανικό ΕΦ-35 να κατανικά το Γιουροφάϊτερ σαφώς σε Βρετανικές ασκήσεις, η Γερμανία βλέπει την Τουρκία και την … ποιόν άλλον είπατε; Την ρημαγμένη Ελλάδα να αγοράζουν ΕΦ-35 με το στανιό βέβαια, και πάνω από την διπλάσια τιμή, τα ΜΕΓΑ κορόϊδα! Πώς είναι δυνατόν η Βασίλισσα να μην έχει καλύτερα αεροπλάνα, ή έστω, σαν των φτωχών τριγύρω της;

Δεν έχει. Δεν μπορεί να παράξει. Αλλά η Τουρκία μπορεί. Πω πω… μα η Βασίλισσα ήταν απασχολημένη όλο αυτό τον καιρό με τον αποθησαυρισμό στην καμπάνια, στην εκστρατεία του Τέταρτου Βασιλείου της, το 4ο Ράϊχ.

Είναι διπλή η παραδοχή, συνεπώς. Και ότι η Ευρώπη πλέον εξαρτάται τόσο πολύ από τις ΗΠΑ και ότι η Γερμανία άφησε άλλη μια μανία να την αποσαθρώσει.

Αφού πουθενά αλλού στην Ευρώπη, εκτός από μία εξαίρεση, δεν υπάρχει τόσο μεγάλος ποσοστιαία πάντα σε σχέση με τον πληθυσμό, αριθμός ενοικιαζομένων απασχολουμένων, χωρίς δικαίωμα άδειας, υπερωρίας, επιδόματος κάθε είδους για τους λίγους τυχερούς, τα στελέχη μόνον, ενώ οι άτυχοι, οι κοινοί υπάλληλοι κι εργάτες νοικιάζονται για 11 ή 10 ή 9 κι άλλοι για μόνον 4 (οι εποχιακοί) μήνες τον χρόνο ώστε να μην θεμελιώνουν δικαίωμα πολυετίας, αποζημίωσης, ανεργίας και τα λοιπά. Σε αυτούς να προστεθούν οι εργαζόμενοι δεκάωρα και δωδεκάωρα με συμφωνητικό τετράωρου κι εξάωρου. Πληρώνονται με βάση το συμφωνητικό, ούτε καν σύμβαση. Μόνον η Ελλάδα έχει ξεπεράσει την Γερμανία σε αυτή  την πρακτική σήμερα – κι εκεί πια, άλλος έχει την πρωτιά!

Πώς τότε κρατιέται ως ηγεμονική δύναμη; Μα δεν έχει ο εργαζόμενος τον πλούτο! Τα υπερκέρδη. Το εισόδημα από το εμπόριο όπλων. Τα κέρδη της φοροδιαφυγής! Της μίζας! Της εξοικονόμησης του προϋπολογισμού! Εδώ καταντήσανε να φτιάξουνε δικά τους πολεμικά πλοία, και με την εξοικονόμηση στον προϋπολογισμό καθελκύσανε πλοία που γέρνουνε και αυτά, σαν τα πλοία που φτιάξανε για τους Έλληνες, τα υποβρύχια, ναι λέμε!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν την υποβολή σχολίου ή και άρθρου προς δημοσίευση, ας είναι υπ’ όψη τα εξής, παρακαλώ.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση σε «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) ή με κεφαλαία γράμματα, ή άσχετα με το θέμα, ή που περιλαμβάνουν ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητο λόγο, προσβλητικό χαρακτηρισμό, υποτιμητικές προσφωνήσεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες, δεν δημοσιεύονται. Διότι δεν συνάδουν με τον πολιτισμό του Ιστότοπου.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση περιλαμβάνουν έγκυρο ε-μαιλ, ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολιαστή ή αρθρογράφου ώστε να αποτελεί υπεύθυνο λόγο. Το ε-μαιλ αυτό δεν θα δημοσιεύεται.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται, δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν. Ο Ιστότοπος λειτουργεί σε εθελοντική βάση, όχι επαγγελματική. Δεν απολαμβάνει υλικού κέρδους.