LGBTQ - Ομοφυλλόφιλες, Ομοφυλλόφιλοι, Αμφοτερόφυλλοι, , Αλλαγμένοι σε φύλλο, κι οι Υπόλοιποι.

18 Φεβ. 2017

Αρκεί να ανακαλύψει κάποιος ποιοι είναι εκείνοι που χρηματοδοτούν τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που προωθούν τα κινήματα των ομοφυλλοφίλων και των συγγενών διαφοροποιήσεων στην νοοτροπία της ύπαρξης αρσενικού και θηλυκού, ποιες τράπεζες, ποιοι επιχειρηματικοί όμιλοι, για αν υποψιασθεί ότι οι σκοποί της παρεκλίνουσσς γενετήσιας συμπεριφοράς είναι οι εξής απλοί δύο.

Η αύξηση της ζήτησης προϊόντων τραπεζικών, χρηματοοικονομικών, υπηρεσιών γενικά αλλά και καταναλωτικών αγαθών. Από νέες αγορές, όπως για παράδειγμα ρουχισμός, τουριστικές προσφορές και τραπεζικά προϊόντα.

Η μείωση του πληθυσμού της γης μέσω της αδυναμίας αναπαραγωγής.

Εδώ δύο διακρίσεις είναι επιστημονικά απαραίτητες.

Η γενετήσια βιολογία και η οντολογική βιολογία. Είναι δυνατόν ένα εξάχρονο παιδί να είναι σε θέση νοητική να επιλέξει το φύλλο του; Έχει την πείρα του ολοκληρωμένου ανδρός ή γυναικός να κρίνει;

Περιπτώσεις ιδιαιτερότητας ορμονικών δεδομένων ή ανατομικών και φυσιολογικών δεδομένων βοηθούνται από την επιστήμη. Είναι ελάχιστες.

Η τραγωδία έγκειται στο ότι η διάθλαση μέσω της οποίας ο γενεσιακά ιδιαίτερα προσανατολισμένος άνθρωπος βλέπει τον κόσμο, λειτουργεί αμφίδρομα. Δηλαδή, εισπράττει την διάδοση των πλασματικών αναγκών που σκοπό έχουν να τον καταστήσουν περισσότερο καταναλωτικό και λιγότερο πνευματικό ον, ως φροντίδα του συστήματος προς την παρεκλίνουσα φύση που έχει επιλέξει. Άρα διαθέτει όλες του τις δυνάμεις ώστε να καλύπτει πλαστές ανάγκες που του προτείνουν για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του και στους άλλους και στον εαυτό του.

Αμφίδρομα είπαμε. Δηλαδή, αναζητά και τροφοδοτεί την παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών με καινοφανείς αχρείαστες ανάγκες του ώστε να έχει έδρα για να δικαιολογεί την ύπαρξή του.

Ταυτόχρονα λειτουργεί προς τον εξαφανισμό της ανθρωπότητας. Απαιτώντας να εντάσσεται ως πλήρες μέλος της ανθρώπινης κοινωνίας, μάχεται, εχθρεύεται και απωθεί την παλιά, την παρωχημένη, την άχρηστη πια κοινωνία στην κατεύθυνση του αφανισμού της. Δεν την ανέχεται ως ομάδα με την οποία μπορεί πλέον να συμβιώνει. Το έχει ανάγκη προκειμένου να επιβιώσει ο ίδιος.

Επιθυμία και ανάγκη, είναι δύο διαφορετικές έννοιες. Στην κορύφωσή τους δημιουργούν διωγμό. Στην πρώτη τους αναλαμπή, δημιουργούν τις απαραίτητες συνθήκες ώστε μια ανθρωπιστική κοινωνία να φροντίσει όλα της τα παιδιά, ακόμη κι αυτά που χρειάζονται βοήθεια, τα παρεκλίνοντα.

Επιθυμείς να παρεκκλίνεις; Ελεύθερος κι ελεύθερη. 

Δεν έχεις ωστόσο το παραμικρό δικαίωμα να επιβάλεις στον υπόλοιπο κόσμο να πράξει το ίδιο με σένα. 

Ούτε να το δημοσιοποιήσεις με τρόπο που βλάπτει την οικογένειά μου, τα απιδιά μου και τον πολιτισμό μου. 

Διότι τότε, όταν φέρεις βλάβη σε όλα αυτά, οφείλω να τα προστατεύσω με κάθε απαραίτητο μέσο.

Όπως κι εσύ είσαι υποχρεωμένος να κάνεις το ανάλογο εάν επιτεθώ στην ύπαρξή σου με σκοπό να την εξαφανίσω.

Κάνω λάθος;

Έχεις ανάγκη να παρεκκλίνεις; Ελεύθερος κι ελεύθερη.

Οφείλεις να αναγνωρίσεις ότι διαφοροποιείσαι εξ ανάγκης που σου επιβάλλεται κι όχι που εσύ αποφασίζεις, άρα να αναζητήσεις ιατρική επαγγελματική φροντίδα.

Η επιστήμη αναγνωρίζει την διαφορά μεταξύ ανάγκης κι επιθυμίας. 

Οι μάζες πτωχών στην ικανότητα διανόησης και πάμπλουτων σε πάθη, ταυτίζουν τις έννοιες.

Μα ούτε κι οι επιστήμες έχουν την διαπερατότητα να φωτίσουν τέτοιους ισχυρογνώμονες πτωχούς οι οποίοι υιοθετώντας νεόκοπες αντιλήψεις και μεταμοντέρνα συνθήματα που οι κατάλληλες οργανώσεις ΜΚΟ τύπου και οι καταναλωτικές επιδρομές του παγκοσμιοποιημένα ισοπεδωτικού εμπορίου στον νου του ανθρώπου ως κυκλώνας επιπίπτουν, ότι

πάντων χρημάτων μέτρον, Άνθρωπος. - Πρωταγόρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πριν την υποβολή σχολίου ή και άρθρου προς δημοσίευση, ας είναι υπ’ όψη τα εξής, παρακαλώ.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση σε «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) ή με κεφαλαία γράμματα, ή άσχετα με το θέμα, ή που περιλαμβάνουν ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητο λόγο, προσβλητικό χαρακτηρισμό, υποτιμητικές προσφωνήσεις, υπονοούμενα, απειλές ή χυδαιολογίες, δεν δημοσιεύονται. Διότι δεν συνάδουν με τον πολιτισμό του Ιστότοπου.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται για δημοσίευση περιλαμβάνουν έγκυρο ε-μαιλ, ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολιαστή ή αρθρογράφου ώστε να αποτελεί υπεύθυνο λόγο. Το ε-μαιλ αυτό δεν θα δημοσιεύεται.

- Σχόλια και άρθρα που υποβάλλονται, δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν. Ο Ιστότοπος λειτουργεί σε εθελοντική βάση, όχι επαγγελματική. Δεν απολαμβάνει υλικού κέρδους.